Witryna internetowa euculturechallenge.pl skierowana jest głównie do młodych ludzi. Jej charakter musiał być kolorowy i na wskroś nowoczesny. Aby osiągnąć ten efekt strona główna serwisu została wykonana w technologii one-page. Pozwala to na zapoznanie się ze wszystkimi wątkami serwisu na jednej stronie. Wybranie danego działu z menu witryny powoduje płynną animację przesunięcia się strony w wybrane przez użytkownika miejsce. Wszystkie elementy pojawiają się dopiero po przesunięciu witryny w dany segment serwisu. Zwraca to uwagę przeglądającego witrynę na najistotniejsze elementy przedstawione w danym momencie. Animacje i interaktywność witryny powoduje to że strona jest nowoczesna i skutecznie dociera swoja treścią do grupy docelowej. Dobór kolorystyki strony internetowej jest spójny z tworzoną grafiką na potrzeby promocji Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego.
Na potrzeby tego projektu przygotowaliśmy system pozwalający na umieszczanie materiałów opublikowanych w serwisie YouTube. Pozwala to nie obciążać serwera Klienta a ponadto zwiększa liczbę osób oglądających dany film. Materiały video dostępne są na stworzonej przez nas stronie oraz w serwisie YouTube. Administrator podaje wyłącznie adres filmu resztę robi system. Pobierana i publikowana jest ikona przedstawiająca dany materiał filmowy. Obraz video jest w pełni responsywny i skaluje się zarówno pod katem szerokości jak i wysokości. Pozwala to na wygodne zapoznanie się z materiałem video niezależnie od rozdzielczości osoby, która przegląda stronę internetową. Filmy pokazywane są bez rekla m oraz bez propozycji innych filmów na końcu jak to zwykle ma miejsce w serwisie YouTube.
Trzeba też zwrócić uwagę na powiązanie podstron serwisu euculturechallenge.pl, przedstawiającymi materiały video z Social Media. Każdy użytkownik Facebooka, Twittera czy też poczty elektronicznej jest w stanie opublikować treść czy zawiadomić znajomych o treści zawartej na stworzonym przez naszą firmę serwisie. Umożliwia to zwiększenie ilości osób zainteresowanych konkursem.
Strona powstała na potrzeby konkursu, który polegał na przedstawieniu filmów znanych YouTuberów. Opowiadali oni i pokazywali jak rozumieją Dziedzictwo Kulturowe Europy. Użytkownicy mogli głosować na najlepszy ich zdaniem film. Dzięki powiązaniu witryny internetowej z Facebookiem uruchomiliśmy system do głosowania, który zagwarantował sprawiedliwe i rzeczywiste wyniki. Odpowiednie zabezpieczenie, systemu głosowania, pozwoliło bez żadnych wątpliwości wyłonić zwycięzcę konkursu.
Zapraszamy do zapoznania się ze stroną euculturechallenge.pl, gdzie znajdziecie ciekawe filmy, informacje o YouTuberach oraz wątki dotyczące Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego.
Olsztyn to fantastyczne miasto, stolica województwa warmińsko mazurskiego. Mieszkam tu prawie od trzydziestu lat i nie zamieniłabym go na żadne inne miasto. Jest najlepszym …
Malownicze miasto OlsztynDziś nie wyobrażamy sobie życia bez internetu, zwłaszcza to najmłodsze pokolenie. A przecież zaledwie pół wieku temu nawet przez myśl nam nie przeszło, że …
Jak powstawały strony internetoweProjektujemy i tworzymy nowoczesne, responsywne oraz zoptymalizowane strony i sklepy internetowe. Oferujemy: strony www Olsztyn, pozycjonowanie stron, strony internetowe Olsztyn, sklepy internetowe Olsztyn, fotografię na potrzeby stron, szablony allegro.
Estymo
tel.: 501 146 031
tel.: 502 243 838
e-mail: biuro@estymo.pl